25 Kasım 2010 Perşembe

Mim var dediler geldim :)

Uzun bir süredir uğrayamadım buralara. Uğrasam bile ancak beş dakikalığına şöyle bir bakıp çıkmalar için geldim gittim, şimdi bir geldim gördüm ki, mimlene mimlene bir hal olmuşum.

Sevgili deepblueagle, holywitch, Lütfi MUTLUER ve ilknur beni mimlemişler. Sağolsunlar varolsunlar. 20 tane sorunun olduğu anket gibi bir şey, eğlenceli olabilir diye düşünerek deniyorum doldurmayı haydi bakalım hayırlısı...

1-En sevdiğiniz kelime: Can
2-Nefret ettiğiniz kelime: Bakarız
3-Ne sizi heyecanlandırır: Seyahat, doğa, müzik. Hele hepsi bir aradaysa tadından yenmez
4-Heyecanınızı ne öldürür: Hastalık gibi zaruri şeyler dışında hiçbir şey öldürmez
5-En sevdiğiniz ses: Ud sesi, kemençe sesi, kuş sesi, kedi sesi
6-Nefret ettiğiniz ses: Ağız şapırtısı (Mesela bu da heyecanımı öldürebilir kısmına yazılabilirdi, o kadar hassasım yani, lütfen şaplatmayın ağzınızı yemek yerken güzel insanlar)
7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Çöpçülük
8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmayı isterdiniz: 5 oktavlık bir sesim olsa ve yeryüzündeki bütün enstrümanları doğuştan çalabiliyor olsam benden mutlusu olmazdı herhalde.
9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz: Müzeyyen Senar
10-Nerede yaşamak isterdiniz: Yazın Sivas-Erzincan bölgesi, kışın Muğla-Aydın bölgesi
11-En önemli kusurunuz: Düşünmek
12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: Her gün 5 fincan kahve içmek
13-Kahramanınız kim: Süpermen (süpermen süpermen olmak lazım bazeen)
14-En çok kullandığınız kötü kelime: Oha
15-Şu anki ruh haliniz: Huzurlu
16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Az laf çok iş (a little less conversation, a little more action)
17-Mutluluk rüyanız: Denizin, doğanın, kuş seslerinin, müzik seslerinin, çocuk seslerinin, huzur-sevgi dolu bir ailenin, dostların bir arada olduğu bir hayat.
18-Sizce mutsuzluğun tanımı: Sevginin, müziğin, güzel bir ailenin, güzel dostların olmadığı, etrafımda bir tek ağacın bile kalmayıp heryerin bina haline geldiği, duyabildiğim tek sesin araba sesleri, kavga sesleri olduğu, çocukların, hayvanların sevilmeyip kötü davranıldığı bir dünyada mutlu olmam imkansız olurdu.
19-Nasıl ölmek isterdiniz: Bu dünyadaki bütün görevlerimi yerine getirmiş bir şekilde
20-Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz: Artık dinlenme vakti, huzur içinde dinlenebilirsin güzel kızım.

Ben de birkaç kişiyi mimleyeyim...

Herkese sevgiler, saygılar, kolaylıklar...

14 yorum:

  1. haha :D başlığı görür gelmez direkt geldim.

    harikasın ya :D

    YanıtlaSil
  2. ee...iyi ki mim var demişler:)

    YanıtlaSil
  3. hoşgeldin Telekinesis, algıda seçicilik kokusu alıyorum :))

    YanıtlaSil
  4. @Cepaynası, doğru diyorsun, mimler de olmasa başımızı kaldırıp geleceğimiz yok :) mimleyenler sağolsun, buna şükür :)

    YanıtlaSil
  5. ürünü beğenmeme olayı yok ama başlık bana hitap ettiği benimde çok kullandığımdan sevindim :D

    xyz var dediler geldim.
    değişkene ne atarsan ata :D

    YanıtlaSil
  6. süpersin baharcıgım, cevaplarına bayıldım. sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. CAN,uğramışsın sevindim..Mim i gördüm en kısa zamanda yerine getireceğim..:))

    YanıtlaSil
  8. heeey hoşgeldin can :) tamam tamam bakarız okuruz :) sen gez seyahat et doğaya çık müzik dinle unut blogunu :)
    şapırtı :)

    müzik yeteneği :)

    kahve :)

    huzurlu :)

    YanıtlaSil
  9. Canım Springoss, çok teşekkür ederim beni de mimlediğin için ama inan ki ben bu soruların içinden çıkamadım:))Örneğin: En sevdiğim kelime neymiş? Kelimeleri nasıl kategorize ederim bir bilsem? Yani derdimi anlatmak ya da kendimi ifade için hangileri gerekekiyorsa sanırım onlar, anlamı ya da fonetiği nasıl olursa olsun sevdiğim sözcükler olur. Böylelikle değişir durur bu liste. Diğer sorularda da bocalayıp durdum. Anlayacağınız beceremedim net yanıtlar vermeyi. Lütfen beni bağışlayın. Sevgiler, selamlar Begonvilli Ev'den

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler arkadaşlar hepinize, hoşbuldum. Biraz seyahat biraz doğa derken sonra biraz da hastalıklarla uğraşınca gelgitler oldu. Hayat işte napalım, heryere yetişmeye çalışıyor insan, sonra hasta düşüyor, sonra kendine yetişmeye çalışıyor...böyle sürüp gidiyor işte, napak. Velhasıl burdayım, gerisi boş :)

    Begonvilli Ev, mim dediğin nedir ki, önemi yok, gönüller bir olsun ;)

    Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
  11. teşekkür ederim deepblueeagle ;)

    YanıtlaSil