30 Mart 2014 Pazar

OY VER!

Sanırım bir belediye seçimi hiç bu kadar önemli olmamıştı. Çünkü belediyeden ziyade bir nevi referandum haline geldi bu seçim, her fırsatta bahsedilen "sandıkta görüşücez" tehditleri yüzünden.
 
Bu seçimin ya da diğer deyişle referandumun en önemli göstergesi, ülkemizin çoğunluğunun Cumhuriyetine sahip çıkacağı mı yoksa hırsızlıktan yolsuzluktan yana olacağı mı. Bu yüzden ilk kez oy verirken bu kadar heyecanlıydım. Ellerim titredi ciddi ciddi. Zar zor bastım mühürü oy pusulasına. Ama bastım nihayetinde. Üstümde lacivert kıyafetim ve Fenerbahçe atkımla birlikte.
 
Oyumu verdiğim okuldan eve doğru yürürken, 60'lı yaşlarda boynuna Fenerbahçe atkısı takmış bir abla ile beraber yürüdük, iki Fenerbahçe atkısı takan isyankar halinde :) Ablanın da içi içine sığmıyordu. Kendini tutamıyordu. İsyanı aynen şöyleydi: "Gerekirse kaldırım bile yapmasın kimse, ben kırık kaldırımda da yürürüm, ya da birlik olur hep beraber yaptırırız kaldırımımızı. Çöpümü toplamasınlar, ben toplarım çöpümü gerekirse ülkemi daha temiz bir ülke yapmak için. Ama o terörist başının meclise girdiğini görmeyeyim yeter ki. Düşündükçe titriyorum uykularım kaçıyor".
 
İşte bu abla ve benim gibi milyonlarca insanın ümidi bu seçim. Sanatı, sporu, teknolojiyi, üretimi, eğitimi geri götürmeye çalıştığımız, her geçen gün daha da karanlığa battığımız bu tünelin sonunda bir parça ışık görebilmek adına bir ümit.
 
Birçok yerden hile, kavga, dövüş haberleri geliyor. Diliyorum en sakin şekilde bu seçimi atlatır, herkesin birlikte huzur içinde yaşayabileceği bir sonuç çıkarır güzel ülkem.
 
Oylarınıza sahip çıkın, olup biten her şeyi düşünün, çocuklarınızı düşünün, karanlığın aydınlığa dönüşebileceğini düşünün, formalarınızı giyin, o formalarla uğraşanlara cevabını verin, oy verin!

Hiç yorum yok: