31 Mart 2012 Cumartesi

Fiyat Güncellemeleri

Tam 4+4+4 denen saçmasapan eğitim sisteminin meclisten geçtiği haftanın akabinde gelen zam üstüne zam haberleri beni hiç şaşırtmadı doğrusu.1 Nisan şakası gibi ama şaka değil gerçek. 

Neyse efendim, an itibarı ile doğalgaza tam %18 zam yapılmış bulunmaktadır. 100 lira faturanız geliyorsa, 18 lira daha fazla ödeyeceksiniz yani. 

Ha bu arada gündüz de elektriğe gelen %8.1'lik bir zamdan haberdar olmuştuk. Amaaaan %8.1 de nedir ki! 

Yeter mi? Tabi ki yetmez! En az %20 olmalı bir zam arkadaş. Hatta %30, %40, %50 olsun da şöyle bir tadı damağımızda kalmasın. Bunlar olsa olsa en fazla, fiyat güncellemesi ve birtakım düzenlemeler olabilir. Düzüyorlar, ay pardon düzenliyorlar yani bir şeyleri...Kuşlar, böcekler, kelebekler, hayat güzel, kafalar güzel...


2 yorum:

crazywomanrosemary dedi ki...

HAH HAA! Sesini düşünceni duymak güzel konu iç karartsa da...Oy verenlere zamlı tarifeden ödeseler de bizler eski tarifeden ödesek nasıl bir oy kayması olur acaba..?
Ps;döndün mü yurt dışından:))
döndüysen Hoşgeldin dicektim:))

springoss dedi ki...

Hoşbulduk canım. Bir burdayım, bir dışardayım, dolanıyorum sürekli. Keşke dediğin gibi olsa, oy vermeyenler etkilenmese. Kurunun yanında yaş yanıyor hesabı böyle oluyor işte...